درد های روزگار

تنها برای تو مینویسم مهتاب

عاشقانه .. دیدی اخر من را لمس کردی.ولی حیف سنگ قبر من احساس ندارد

درد های روزگار

از دل  نوشته هایم ساده نگذر

به یا داشته باش  این دل نوشته ها

را یه دل نوشته

...........................................................................

گاهی وقتا دلت میخواد تنهای زیر بارون قدم بزنی

اما بارون نمیاد

اسمون توام

.................................................

داری جان میکنی تا

احترامش را نگه داری

.................................

لزومی نداره من انی باشم که تو فکر میکنی

من همانیم که حتی .....فکرش را هم نمیکنی

.............................................................................................

گاهی ادم دلش میخواد

کفشهایش را در بیاره

یواشکی  نوکه پا نوکه پا

از خودش دور بشه

دور دور دور

....................................................

 

                                                          عشقم دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت23:53---27 آذر 1392
ميـــخــواهــــَـــــم ...

دم گــوشـت چـــــيزي بــگويــَــم خــُــــــــــــــــدا !

ايــــــن يــِــک اعــتـراف اســــت

مـــــــــن بـــي او دوام نــِــمي آورم

تـــــــــــــــــــــا صــُبــح


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, ] [ 23:12 ] [ سهیل ] [ ]